Blankt

God afton alla!
Mmm, egentligen skulle rubrikfältet vara blankt och tomt. Har nämnligen inte någon bra rubrik. Dagen har varit god. Sovmorgon och sen Kista med klasskompisarna, eller i alla fall internatarna. Julklappar skulle ju inhandlas men eftersom jag glömde mobilen hemma och mitt minne är lite stukat så blev det bara inköp till mig själv... Hmm gör om gör rätt kanske. Ligger på golvet och skriver och läser, mindre risk att jag somnar då... Önskar så att jag vore stjärnan i den film som kallas mitt liv men just nu spelar jag bara en biroll känns det som. Vet i och för sig inte om det är så tokigt. Känns rätt så ok. Har vänner i min närhet som hjälper mig på vägen. Tack och bock, ni vet nog vilka ni är... Annars så ska jag tala om det för er vid tillfälle. Tacksam är jag i alla fall även om jag kanske inte alltid förstår.
Nej, jag får väl fortsätta läsa... Innan det blir natt alldeles!
Allt gott åt alla!
/Å.

Kommentera här: