999 eller 1/99

Hej!
Jag är så less på det mesta och de flesta. Mest less är jag på mig själv. Jag hade ett mål en gång men nu vet jag inte om det är det jag vill. Jag när en större dröm! Men inser mina begränsningar och det känns rätt så hårt. Miljöombyte hade ju inte varit fel, rastlös som attan. Jag vill köra tills bensinen tar slut och se vart jag hamnar... Hamnar jag inte helt galet känns det som att jag skulle kunna stanna där ett tag! Ja, jag gnäller, jag vet! Men om vi nu ska gå våra ronder här i livet så ligger jag fett under den här gången. Typ 1/99... 90/10 hade varit så mycket bättre men jag är inte där. Huvudet är det kanske men själen behöver lagas med silvertejp. Vet inte om det här
inlägget hjälper speciellt mycket men det är så här jag känner just nu. Innan 20 på 19 för er som vet! 
Nåväl, allt gott åt alla!
/Å.

Kommentera här: