Det jag redan vet och inte vet...

God förmiddag alla!
Jag befinner mig på hemmaplan. Det är helt ok. Rätt så lugnt och jag känner mig bekväm. Igår tog jag mig en roadtrip till Ullared och fyndade lite. Jag är en riktig morsgris, jag erkänner så jag tog och körde vidare hem till barndomshemmet i småländska skogen. Det var riktigt mysigt att ses. Jag försöker sova när jag ska och det börjar väl gå bättre, men inte riktigt bra, det kanske kommer? Jag försöker bara vara utan att känna efter hur jag känner och mår. Idag fick jag höra en nyhet på nyheterna som berörde mig, men att det ens skulle vara en nyhet?! Det de sa har jag vetet i flera år, been there, Done that om vi säger så...
Nu ska jag snart åka och kolla mina glasögon, tror inte att det är meningen att man ska få ont i huvudet av dem...
Allt gott åt alla!
/Å.


Kommentera här: