Mållös...

God natt alla!
För nu säger jag verkligen god natt!
Att gå på folkhögskola just nu är ungefär som att säga " hej och välkommen till Gökboet!" Blir så less ibland och då vill jag bara räcka ut tungan, säga blä och ge fingret åt en del saker och (med) människor! Väx upp! Vill jag uppmana mig själv då... För här blir jag något jag inte vill vara, en skitsnackande skitunge! Jag saknar Universitetets struktur, där du egentligen bara behöver bry dig om dig själv och dina egna resultat. Men så länge hjärnan är inställd på studierna så ska jag nog ro det här i land. Det är väl inte för inte jag har lånat maxbeloppet på Csn? 😉 På torsdag vänder jag hemåt väst och hemmet och maken. Ska bli gott att få känna sig något mer vuxen om än inte mer mogen än jag gör för tillfället.
Nåväl, jag kramar nallen och drömmer om en bättre värld!
Allt gott åt alla i alla fall!
/Å.


Kommentera här: