Trasig månad, typ!

Halloj!
Vet inte riktigt vad jag ska skriva för att det inte bara ska låta som gnäll. Ja, jag erkänner jag är gnällig! Ingenting blir som jag vill, mest kanske för att jag inte vet vad jag vill. Detta ständiga ett steg fram och två tillbaks gör mig matt... jag kommer ju aldrig bli klar! I alla fall känns det inte som det. Gott nog, kan väl tyckas men jag nöjer mig inte. Å andra sidan så orkar jag inte vara bitter och långsint, det är ju ett steg i rätt riktning i alla fall. Sen är jag inte så genomtänkt i alla lägen, det står jag för. För Guds skull, eller i alla fall min egen, jag är inte mer än människa! Lite för kaxig för mitt eget bästa, får nog slipa fram den där ödmjuka sidan som jag brukar vara känd för att ha. Inte omöjlig, inte hopplös bara lite uppgiven och kanske lite övergiven...
Hmm, ska ta tag i en bok. Sedan är det läggdags för en trött själ.
Allt gott åt alla.
/Å.
Återanvändning, en favorit i repris.
 

Kommentera här: