"I'm one of the good guys!"

God natt alla!
Jag ska egentligen snarka i kapp med maken, jag ska upp tidigt imorgon och flyga...
Funderar lite som alltid. Om gårdagen var tuff så har det gått bättre idag, lite missmodig mellan varven men överlag har dagen flutit på.
Det där med att vara snäll och vänlig och generös, är det så fult och fel? Jag ser mig som snäll, hyfsat trevlig och anpassningsbar eller vad man nu ska kalla det. Flexibel kanske? Jag tror inte att jag köper mig vänner, jag ställer upp och säger ja till mycket för att jag vill. Vet inte eller kommer inte ihåg från vilken film min rubrik kommer... Men det har i alla fall lagt sig på minnet. Jag tror på att det är genom att ge som du får...
Nej, ( woho, jag kunde skriva ordet)! Nu är det sovdags.
Allt gott åt alla!
/Å.


Kommentera här: