Höst... Att finnas där för alla...

God kväll alla!
Nu är det höst och det gör mig inget. Jag kan tycka det är mysigt med höstfärger, tända ljus och mysa under filt. Regnet som slår mot rutorna och vinden som viner. Jag kämpar på i sus och dus, eller i dur och moll kanske stämmer bättre. Jag försöker att finnas där för dem som behöver mig. Däremellan tränar jag, då behöver jag inte tänka mer än på att bli svettig. Det här blogginlägget blir inte som jag hade tänkt. Det är ju sällan något egentligen blir som man har tänkt. Då får man försöka hantera det som sker. Jag skriker lite ibland i tysthet för jag blir så frustrerad. Varför kan inte godhet få råda och vi människor behandla varandra väl? Jag hävdar som jag brukar, det är inte fult att vara snäll.
" Vi går från askan och rätt
in i elden,
Vi två kommer alltid att va så
Om någonting skiter sig du
skulle dö för mig
som jag dör för dig"
Jag tänder ljus för oss och saknar en del. Kom och sitt ner så tar vi en kopp kaffe!
 
Allt gott åt alla!
/ Å.
 

Kommentera här: