Du är inte odödlig bara för att du byter till vinterdäck!...

God dag alla!
Det här är ett inlägg som jag har funderat länge på att skriva. Rubriken tycker jag är bra. Jag vill i alla fall leva i tron att med vinterdäck på bilen är det bara att tuta och köra. Självklart vet jag att det inte är så! Nu är min vän på vägarna blå igen, efter vår senaste utflykt var han mer grå och svart av allt salt. Jag är glad att vi har uppförsbacke från min parkeringsplats och hem, annars hade jag nog stått kvar och stampat på samma fläck än! Gillar inte is!!!
 
Livet i sig fortgår, typ tuta och köra. Snart är det jul. Denna högtid som kan vara så mysig men samtidigt skapa sån ångest. Hur jag än gör i år kommer någon att vara lite mer ensam än någon annan. Om jag hade kunnat klona mig så hade jag gjort det!  
Vad jag mer vill säga i detta blogginlägg är att min pappa är bäst! Han fyllde år för ett tag sen, då grattade vi honom med sånt han gillar bäst... Vi pratade om diverse yrken, jag frågade lite skämtsamt om han trodde påve kunde vara något för mig, men det tyckte han verkade besvärligt.  President i USA var inget som lockade... men drottning i Thailand det hade varit något för mig! Jag har ju kvar mitt thailändska namn  så saken borde ju vara enkel att fixa!
Min make är riktigt bäst han oxå! Han har gruvat sig för min födelsedag men han tog med mig till en saxofon affär och jag är numera ägare till en egen altsaxofon!🎷
Helgen var riktigt bra, semester och träffa goda vänner samt sova på hotell och se Macbeth, så grymt bra. Säger bara Persbrandt, Mikael Persbrandt!
Nu ska jag pyssla omkring lite innan det är dags för jobbet.
ALLT GOTT ÅT ALLA!
/Å.
 
 
 
 

Kommentera här: