Jag måste tro att livet börjar NU!!!

Med risk för att bli gnällig och tjatig ska jag försöka vända min tråkiga inställning till mycket. Höstens färger är vackra och nu börjar faktiskt längtan att få julpynta växa fram. Jag ser mysiga tomtar,björnar och snögubbar i affärerna och jag vill ta med dem hem och pryda mitt hem med. Ett hem i rött och vitt, så mysigt! Det mesta är bra och livet går verkligen i vitt just nu. Tvättmaskin är införskaffad, den är vit, min gröt gör jag i mikron, den är vit, mikron alltså inte gröten, men mjölken jag häller på är vit... annars går en del i färg med, som mina nya träningsskor, oj så flashiga de är!
Ikväll blir det konsert med herr Thorsten Flinck och revolutionsorkestern... Kan det bli Så mycket bättre???

























Allt gott till alla!




Kommentera här: