Sköna maj, välkommen!

Ja, nu var det ju visserligen ett tag sen vi kunde sjunga så... men maj är en fantastisk månad när det handlar om antalet dagar i veckorna att arbeta... Mycket ledig har jag varit! Mycket roligt har jag oxå gjort på de här lediga dagarna. Men det kostar på, inkomster och utgifter ni vet!!! Det är tur att jag ser optimistiskt på tillvaron och tror på att allt alltid löser sig, och det gör det oxå.
På torsdag beger jag mig till Vadstena för sång i dagarna tre! Roligt ska det bli.
Jag måste säga det igen, Jag har världens bästa sambo fästman! Idag hade han satt en present till mig på vår dörr. Så fint!!! All kärlek till dig mitt finaste hjärta!!!

I går kväll var jag på Operan i gott sällskap. Fantastiskt vackert var det! Jag ska ta tag i denna musikform igen... Vackert, mycket vackert.










Nu är det dags att bedriva lite syslöjd...

Allt gott till alla!
/Å.

 

Kommentera här: