Gott slut och ett fantastiskt år 2014

God afton vänner!
Jag har inte så mycket att summera det här året. Gjorde ju det i julas. Det har varit ett bra år överlag. Livet är ingen dans på rosor utan taggar... Det visste jag innan men har fått lära mig och erfara än mer den här hösten. Men det blir bra till slut, det vet jag! Nyårsafton så här långt har varit väldigt lugn. Jag fick åka ambulans till akuten igår kväll, sen var jag där halva natten så idag är jag lite trött. De hittade inget fel på mig och det var ju skönt att höra... Jag orkade i alla fall mig ut i förmiddags för att handla glittriga kläder. Snyggt blev det. Nu softar vi och inväntar nya året, ett år som jag ser fram emot! Så kära vänner, alla!
Ett riktigt gott slut och ett riktigt riktigt gott nytt år!
som alltid allt gott åt alla!
/Å.

Kommentera här: