Vi går mot bättre tider...

 
 
God afton alla!
Ojdå, längesen jag skrev något. Har i ärlighetens namn inte varit så inspirerad. Igår gjorde jag just ingenting och det var helt ok. Idag har jag varit ute en sväng och försökt hitta tyg till min pepparkaksdräkt. Fint ska det va! Men det behöver ju inte kosta skjortan... Hmm får se vad det blir av det hela. Går man all in så gör man. Behöver nog en utmaning av något slag men jag kan inte komma på något just nu. Å andra sidan har jag blivit en riktig fegis och väldigt försiktig så jag kanske bara ska sitta nöjd. Rubriken lånar jag av Lundell... Imorgon har vi nått 1:a advent och jag ska åka till Bullshit city och bese honom! Yieppie! Det gör ju en människa som mig lycklig, lycklig! 
Ha det gott och var rädda om er. Tänd ljus i mörkret...
Allt gott åt alla.
/Å.

Kommentera här: