Sparka och slå 70/30...

Hej!
Ja, vad ska jag säga? Är inte riktigt den jag önskade att jag skulle vara. Jag brukar ses som snäll(för snäll skulle vissa säga), trevlig och väluppfostrad. Men just nu vill jag inte eller kan inte vara det där. Det är tur att jag inte säger allt jag tänker, för hjälp vad fel det skulle bli då! Fasad och yta ok, men djupt i mitt inre finns ett monster som vill komma ut och ryta! Jag vet, ska jag sparka så ska jag sparka uppåt, inte på dem som redan ligger ner. Mitt ego är i klass med en treårings tror jag, alla treåringar må förlåta mig, jag vet inte hur ni fungerar! För sanningen är väl mera att jag är en håglös 37åring som vandrat lite vilse och vill hitta hem... I går var det en bra dag, livet vs ledan var 70/30 ungefär. Det går att leva med och utstå. Målet är självfallet 100/0 men det lär nog dröja innan den dagen är här.
Nåväl, alltg gott åt alla så här på alla hjärtans dag!
/Å.
 

Kommentera här: