Good enough, not...

 
God kväll alla! 
Kunde lika gärna vara god natt. Jag är så trött. Jag tror det speglas i mina ögon. Det saknas glöd och glimt när jag tittar mig i spegeln. Jag försöker må bra, men det känns lite svårt. Jag vet inte riktigt varför. Jag vet att jag förtjänar att må bra, jag är värd det. Men det är något som står i vägen. Det känns som att jag skulle vilja krypa riktigt nära någon av dem som jag känner mig trygg med och bara få vila, samtidigt som de viskar i mitt öra att allt kommer att bli bra. Lite grann av håll om, håll i, håll ut. Så fint! Det är inte lätt att vara vuxen när du känner dig liten och hjälplös. Men nu kramar jag nallen och drömmer om en bättre morgondag!
Allt gott åt alla!
/Å.
 

Kommentarer:

1 Carina:

Kram! Sov gott och önskar dig en god natts sömn, och DU är värd en fin morgondag!

Kommentera här: