Roadtrip a'la Å/varför kan inte livet vara som candy crush saga?

Hej alla!
Nu har jag landat hemma igen. Jag är inte så tillfreds med tillvaron och behöver kicka igång på något. Jag gillar ju att köra bil så i fredags tog jag semester och for till Uppsala. Jag saknar en del människor där så jag passade på att hälsa på dem och fick mig några kloka ord till livs. Tack bästa K! Tack även bästa J för husrum, mysigt! Igår var jag och kära kören och sjöng på Tjolöholms slott och i kyrkan. Det finns många fina okända advents och julsånger. Världens bästa familj var där. Alltid mysigt att träffas. När nu livet är som det är, jag skulle vilja kalla det höstgrått, ja jag vet! Det finns grått oxå... Men nu är det lite väl grått för att jag ska trivas. Varför kan inte livet vara som dataspelen? När dina liv har tagit slut så väntar du en halvtimme och får nya liv, dessutom kan dina vänner skicka liv till dig. Enkelt men så funkar ju inte verkliga livet. Jag tror jag går ut till min vän på vägarna, Adam och tar en tur. Allt gott åt alla!
/Å.
 
 

Kommentera här: