Vårkänslor med ⚫️...

God afton alla! 
Min rubrik ska läsas, vårkänslor med punkt.
Det händer och har hänt mycket i mitt liv just nu.  Hjulen snurrar lite för fort, jag hänger inte riktigt med. Jag har på senaste tiden lärt mig och insett att vi människor har olika historier med varandra. En del blir hjältar, andra glöms bort. Jag tillhör nog den senare kategorin. Men för mig är min historia min och sann... Även om cirkeln kanske är sluten nu så är jag på inget vis fri. 
Som tur var är det vår nu, min årstid... När livet börjar om igen. Kläderna är glada och semestern ligger inte så långt bort. 
För övrigt håller jag ihop och försöker hjälpa och stötta, det går väl så där, men tillsammans är man mindre ensam.💓.
Jag tackar dem som frågar hur jag mår och som kan ta det ärliga svaret. Livet är inte bara svart och vitt, det finns grått oxå!
Allt gott åt alla!
/Å.
 
 

Kommentera här: