Day's like this...

Hej alla!
Jag ska förtydliga min föregående status på FB lite... Det har varit mycket nu ett tag. Människor i min närhet har gått bort, jag satte min medecin i halsen igår så det störde hela dagen. Men det som gör mest ont är att se en människa som man älskar så högt förändras och tappa allt. Jag vet inte vad jag ska göra... I en familj bestående av fyra är vi nu tre och en halv kvar, så känns det. Tre av oss har kommit att stå närmre varandra än någonsin, tragiskt men ändå positivt på en och samma gång. 
Materalist javisst! Är så nöjd och glad över vinterkängorna jag fick i födelsedagspresent av min syster! Syster som kommer hit imorgon! Min bästa lekkamrat! 
Tackar bästa I för den trevliga kvällen igår! Det är gott att få göra något annat då och då. 
Dags att pyssla lite och ta sig samman.
Allt gott åt alla!
/Å.
 

Kommentera här: