I morgonljusets bleka timme

God morgon alla! 
Inser att jag inte sovit speciellt mycket i natt. Sist jag tittade på klockan var den 2.30. Blir så där lagom glad när jag vaknar 4.30! Är inte livet underbart så säg?! Läste ut en bok, sen för att bota ångest läste jag gamla blogginlägg men det var ju inte så smart. Blev ju ledsen, så med tårar i ögonvrån slocknade jag. Å andra sidan var det längesen jag  tillät mig att vara ledsen så det kanske var välbehövligt? En vän sa innan semestern att jag skulle vila. Tack... Att det där bekräftelsebehovet är så stort. Jag kan många gånger se mig i spegeln och vara nöjd... Lite för kaxig men egentligen en väldigt liten människa på jorden. Kan hålla med Lundell i "Älskad och sedd". Älskad och sedd, gör dej beredd jag vill bli älskad och sedd. Det är i och för sig inget jag lider brist på. Jag känner mig älskad och sedd varje dag. Tror att min mission in life är att finnas där/här för andra. 
Det är gott nog.
Allt gott åt alla!
/Å.
 
 
 
 
 
</div

Kommentera här: