En varg söker sin flock, eller Vi komma, vi komma...

God natt alla!
Jag har haft väldigt mycket att göra den här veckan, vet inte eller är ganska säker på att jag inte har hunnit med allt. Vet inte om jag känner mig speciellt stressad, det är ju inget jag brukar vara känd för...
Imorgon ska jag förhoppningsvis åka till bästa familj Thuresson. Har inte sett att tåget inte ska gå, så det blir säkert så. Skoj, skoj... A ska åter igen får visa sina sykunskaper. En onepiece ska det bli den här gången. Skiljer sig nog lite från att sy en brudklänning tror jag...?
Känner mig lite vilse i tillvaron, skrattar och det är ju roligt, men om det är glatt och roligt ena stunden kan det bli nattsvart i nästa... Men det reder sig nog till slut. Pratade med bästa K och han förklarade rätt så bra. Sen finns det en hel del jag ska förstå i stället för att tolka. Det gör nog saker och ting lite enklare. 
Nåddes ikväll att en stor man har gått bort, Nelson Mandela. RIP MR Mandela.
Nu måste jag sova för att fatta varför väckarklockan ringer så tidigt i morgon.
Allt gott åt alla!
/Å.
Ps. Dagens bild har inget med Mandela att göra, snarare min nya onepiece... Det är ju Lucia snart för 17! DS.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: