Me, myself and I...

God natt alla!
Idag har det varit måndag. Jag brukar skatta måndagar högt, för de är början på en ny vecka. Så var det även denna måndag, nya äventyr väntade redan på morgonen, spännande. Sedan återvände jag till mitt jobb, det kändes helt ok. 
Jag fick lära mig så mycket under mitt år i Sigtuna. Jag försöker komma ihåg allt bra och klokt jag fått sagt och berättat för mig. Att leva som vilken vanlig Svensson funkar för det mesta, men ibland är även det tufft. Det går att leva med, det har jag lärt mig... Fast ibland saknar jag verktygen hur jag ska göra. Det kanske är dags att dra i bromsen och fundera lite... 
Jag fann idag/kväll att det där med sakral musik inte är fel, hittade en vila i det. Något jag uppskattar är att skriva min andliga journal, så mycket klokt bli faktiskt författat i den. 
De som känner mig, förstår min rubrik... Det ska även jag göra en dag!
sov gott och allt gott åt alla!
/Å.

Kommentera här: