All alone?

God afton alla!
Jag kollar på hockey och försöker fördriva tiden. Finns ju en del saker jag borde göra men jag orkar inte just nu. Jag tar tag i det i morgon tror jag. Har haft en pratdag i skolan idag, nyttigt... Jag har fullt sjå med att formulera mig och mina tankar. En känsla av ensamhet och en smula övergiven känner jag mig. Saknad tror jag det kan översättas. Jag vill tro att jag står på egna ben, men inser och upptäcker gång på gång hur liten jag är. Snart ska jag flytta hem igen och lämna det rum som har varit mitt hem under ett år, separationsångest! Hela året har innehållit så mycket av allt, om jag har förändrats något återstår väl att se. Men hur det än är så är jag alltid jag, det har jag lärt mig!
Allt gott åt alla!
/Å.
 

Kommentarer:

1 Carina:

Kram! Bra med orden.... Nalle Puh säger ju att det är först när jag säger det högt som jag vet att jag kanske inte tycker så!

Kommentera här: