Att förhålla sig...

God afton alla!
Så sitter jag här igen och ska försöka formulera vad jag tänker och känner. Saken är väl den att jag inte riktigt vet vad jag tänker eller känner. Min goda vän K sa i dag att jag inte behövde känna eller tänka just nu. Det kommer jag få göra förr eller senare ändå. Och det inser jag oxå. Jag kan bara ta det lugnt. Nu är det som det är och det finns inget jag kan göra åt det. Idag har mina tankar funnits hos och på min far. Han har mycket nog som det är. Jag hoppas så att han orkar, min hjälte! Jag började sakna för flera år sedan, att det aldrig blev bra igen kan jag sörja. Jag blev självvalt familjens svarta får, vi valde nog bort varandra. Allt får ha sin gång nu och livet går vidare. Jag vet inte vad jag ska säga mer. 
Allt gott åt alla!
/Å.
 
 

Kommentera här: