Saker att se fram emot...och när viljan saknas.

God afton alla!
Så har Sverige åter igen utsett en vinnare i Melodifestivalen. Måns var en rättmätig segrare. Vi har alla våra hjältar i våra liv.  För att förklara bilden nedan så , jag har sovit dåligt en tid, dåliga drömmar tär. Det är bättre just nu på den fronten... Kanske för att jag har skaffat en app på min mobil som heter Sleep better?! Du ska ha telefonen under kudden och på så sätt ska den kunna mäta av hur du sover. Ja ja... Idag har energin och orken varit som bortblåst, sov till och med på eftermiddagen. Jag är inte sjuk egentligen men ibland vill jag bara vara hemma och titta i taket.Trodde att vårljuset skulle göra mig piggare men icke. Dag efter dag är sig lik och det tröttar oxå. Jag vill ha omväxling och spänning! I morgon är det söndag och då ser jag fram emot att se Wallander på tv. Han påminner lite om mig tycker jag, han bär på en svärta och en smärta som jag kan känna igen mig i. Jag hoppas att månaderna går fort nu så att det blir juni... Då drar vi i väg på semester! Spännande!!!
Nu är filmen snart slut och det är dags att säga god natt!
Allt gott åt alla!
/Å.
                                                      
 
 

Kommentera här: