Matt25:40

God förmiddag!
Idag om någon dag är det rätt att bära min tröja. Jag hoppas så att (O)rättvisa skipas. Världen är så full av galenskap men för att inte dras med i galenskapen får jag tänka att det finns grått oxå. Det finns så många kampanjer att stödja, alla är lika viktiga... men jag ger mitt bidrag till #Inte ensam aldrig glömd. #treskablinoll.Du är stark #ErikGrönberg som startat kampanjen, tack tack tack! Jag skulle vilja göra mer. Men genom att skriva i min blogg och visa mitt stöd för det barn som är målsägande i detta nu, blundar jag inte för sanningen. Även om jag hade hoppats på att det inte hade varit så...  #ElaineEksvärd är så värd att följa, både på instagram och hennes blogg. Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, jag känner mig tom. Men hur som helst jag tror på dig älskade J!❤❤❤
Allt gott åt alla(nästan).
/Å.
 

Kommentera här: