Pigg som en 90 åring...slutet gott allting gott!

God afton alla!
Det är dags att summera ännu ett år. 2018 börjar så snabbt lida mot sitt slut och vi ska skåla in ett nytt år. Nya möjligheter och omöjligheter. 2018 har varit ett långt år känns det som. Ändå har tiden gått relativt fort, den gör ju det när du lever terminsvis. Du börjar med vårterminen och slutar med jullov. 
Jag har haft ett bra år på många för att inte säga alla sätt och vis. Sorg och glädje har blandats. En del av mina nära och kära har fått komma hem. Jag tackar för den tid vi fick tillsammans. Ni är saknade och aldrig glömda. Älskade mamma, bästa farmor och finaste G.❤❤❤
 
Idrottsligt har det väl gått så där för mina favoritlag, men nu är det nytt år, nya tag, nu vänder det! Heja LIF och heja HBK!
 
På det egna planet har livet rullat på... En hel del besök hos farbror doktorn... Konstaterat att jag inte har ett typiskt nordnordiskt hjärta. Jag väntar på magnetröntgen av hjärtat. Men jag mår bra. Så det är bara att bita ihop. Därav rubriken. En av mina stora idoler fyllde 90 år detta året. Musse Pigg!
 
Nu är det inte många minuter kvar av 2018. Från Skansen sjungs en sång vi ska sjunga imorgon! Den årliga nyårskonserten... Med glitter och glädje.
Ett nytt gott nådens år till er alla!
Välkommet 2019!
Heja Mikael Persbrandt!
 
Kärlek!
/Å.
 
 
Gott nytt år!

Kommentera här: